Firefox Firefox - Strona startowa

Aby ustawić stronę http://www.salesnews.pl jako swoją stronę startową:

salesnews.pl Przeciągnij i upuść logo "SN" znajdujące się obok na ikonkę strony domowej (domek) na pasku Twojej przeglądarki

Potwierdź wybór klikając "Tak"

Wydarzenie

« powrót

Prognozowanie w Call Center


Data:10 grudnia 2015 roku
Miejsce:Warszawa
Cel:

Podczas tego spotkania uczestnicy dowiedzą się, jakich użyć narzędzi, jak wykorzystać zasoby, jak minimalizować koszty i maksymalizować zyski, ale przede wszystkim co zrobić, by dokonana prognoza była trafna i pozwalała na przeprowadzenie właściwych działań.

 

Opis:

Warsztat przeznaczony jest dla  managerów call center na co dzień zajmujących się obsługą kampanii telemarketingowych bądź nadzorujących ich przebieg, osób zarządzających zespołami telemarketingowymi zarówno jako zespołów wewnątrz firmy jak i usług outsorsowanych.

Szkolenie prowadzą doświadczeni managerowie call center ADAM KOTRYCH, DANIEL KRUCZYŃSKI, obecni w branży od kilkunastu lat. Część teoretyczna poparta będzie częścią typowo warsztatową bogatą w przykłady zastosowań, case study i ćwiczenia praktyczne.

Cena:Przedsprzedaż do 1 listopada 799 PLNnetto, od 02 listopada 1099 PLN netto
Kontakt:http://www.instytutpwn.pl/konferencja/prognozowanie/