Firefox Firefox - Strona startowa

Aby ustawić stronę http://www.salesnews.pl jako swoją stronę startową:

salesnews.pl Przeciągnij i upuść logo "SN" znajdujące się obok na ikonkę strony domowej (domek) na pasku Twojej przeglądarki

Potwierdź wybór klikając "Tak"

Wydarzenie

« powrót

Analizy i raportowanie w Call Center


Data:27 listopada 2015
Miejsce:Warszawa
Cel:

Podczas spotkania dowiedzą się Państwo które z miar wykorzystywać, jak dobierać je do aktualnie prowadzonej akcji, czym różnią się mierzone wskaźniki w akcjach sprzedażowych i obsługowych oraz jak wyciągać wnioski i jak przygotować raport, by był czytelny i zrozumiały dla innych osób. 

 

 

Opis:

Warsztat przeznaczony jest dla managerów call center na co dzień zajmujących się obsługą kampanii telemarketingowych bądź nadzorujących ich przebieg.

Szkolenie prowadzą doświadczeni managerowie call center ADAM KOTRYCH, DANIEL KRUCZYŃSKI, obecni w branży od kilkunastu lat. Część teoretyczna poparta będzie częścią typowo warsztatową bogatą w przykłady zastosowań, case study i ćwiczenia praktyczne.

 

Cena:Przedsprzedaż do 1 listopada 799 PLNnetto, od 02 listopada 1099 PLN netto
Kontakt:http://www.instytutpwn.pl/konferencja/raportowanie/