Jeśli masz problemy z wyświetleniem tej wiadomości kliknij tutaj
Polecamy

Jedyny warsztat oparty o rzeczywiste case study i prawdziwe raporty najlepszych call center.

Podpowiemy m.in.:

  • Jak oceniać pracę zespołów i poszczególnych pracowników?
  • W jaki sposób wyznaczać cele i układać wskaźniki w CC?
  • Jak czytać raporty, przygotowywać analizy i wyciągać wnioski?

Weź udział w specjalistycznym szkoleniu dla managerów call center!

Już 27 listopada w Warszawie - tylko do 1 listopada cena promocyjna- 799 zł!

Więcej informacji: Instytut PWN

 

 


Tematy dnia

Jakie trzy wartości dodane w sprzedaży zapewnia spotkanie "face 2 face" z potencjalnym klientem?

Nie wiem jak u Ciebie, ale ja mam wrażenie, że rynkowo dotarliśmy do czasów, w których chyba nie można już bardziej zarzucać potencjalnych klientów wirtualną sprzedażą...

5 rzeczy, które musisz wiedzieć zanim zaczniesz sprzedawać w sieci

Wybraliśmy i uruchomiliśmy platformę sprzedażową w internecie, dodaliśmy zdjęcia produktów i teoretycznie jesteśmy gotowi do sprzedaży. Ale nie do końca.

Team coaching – narzędzie do budowania i wspierania zespołu.

Coraz częściej słyszymy od managerów, że mają problem z motywowaniem swoich pracowników, z ich zaangażowaniem w pracę. Szukają też szybkiego remedium na rozwiązanie tego problemu, jednocześnie oczekując systemowych, zaradczych rozwiązań.

Jak w 3 krokach zamienić spadek formy w niepohamowaną siłę sprzedaży?

Przez ponad 8 lat realizuję się zawodowo wspierając działy sprzedaży moich klientów. To sporyn kawałek czasu, żeby zanotować pewne wnioski w kontekście kluczowych wyzwań w pracy sprzedawcy.

Strefa Menedżera / Strefa Sprzedawcy

Plan działania sprzedawcy

Tym, co odróżnia świetnych sprzedawców od przeciętnych jest to, że ci pierwsi mają jasno określony plan działania, który pozwala osiągnąć zamierzony cel. W sprzedaży nie ma przypadków, dlatego jeżeli chcesz odnieść sukces musisz stale rozwijać swoje umiejętności i wypracować w sobie pewne nawyki, które będziesz stosował w praktyce.

Techniki sprzedaży: częściowe zamknięcie

Zamknięcie sprzedaży to jeden z najtrudniejszych momentów dla wielu handlowców. Mimo, że ćwiczą oni pod tym kątem niezliczone techniki sprzedaży, bardzo często ich nie używają.

Angielski z SalesNews i ACT Advanced Corporate Training

WAIT

Most people don’t like waiting for things, but if you think about it, we wait all the time. We wait for trains, busses, meetings, and wait for people to do things for us.

Z rynku

Polacy coraz częściej wybierają zielone wnętrza

Świadomość ekologiczna Polaków sukcesywnie wzrasta. Konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na produkty, które mają mniejszy negatywny wpływ na środowisko. Według badań już prawie 40% Polaków deklaruje, że wybiera produkty oznaczone jako zielone.

Perspektywy rynku luksusowych rezydencji w Polsce

Dobre perspektywy rynku luksusowych nieruchomości w Polsce Wzrost zarobków oraz poprawa poziomu życia sprawia, że rynek dóbr luksusowych w Polsce rośnie z roku na rok.

W Warszawie przybywa biur z najwyższej półki

Rynek biurowy w Polsce rośnie tak szybko, jak nigdy dotąd. Warszawa, która według raportu Global Outlook 2015 zajmuje, po Brukseli i Dublinie, trzecie miejsce w Europie pod względem atrakcyjności lokalizacyjnej biur, jest absolutnym liderem w kraju.

Porady eksperckie
Dlaczego amerykańscy prezydenci są (z reguły) dobrymi mówcami? - Odpowiada ekspert: Marek Stączek

Praca dla Ciebie Nowość!

Dyrektor Handlowy

wielkopolskie

Menedżer Zespołu Sprzedaży

małopolskie

Doradca Klienta z językiem niemieckim lub francuskim (k/m)

śląskie
Wydarzenia

10 grudnia 2015 roku

Prognozowanie w Call Center

27 listopada 2015

Analizy i raportowanie w Call Center

29 września 2015 - 09 grudnia 2015

Szkoła Storytellingu Biznesowego - KIEDY CHCESZ, ABY LUDZIOM ZALEŻAŁO, OPOWIEDZ STRATEGICZNĄ HISTORIĘ

Wsparcie sprzedaży
Narzędzia / IT: Darmowe pozycjonowanie stron - poradnik
Czy wiesz że...
Pracodawców nie obchodzi zdanie pracowników
Na wesoło
Klienci