Firefox Firefox - Strona startowa

Aby ustawić stronę http://www.salesnews.pl jako swoją stronę startową:

salesnews.pl Przeciągnij i upuść logo "SN" znajdujące się obok na ikonkę strony domowej (domek) na pasku Twojej przeglądarki

Potwierdź wybór klikając "Tak"

Tematy dnia

Wiadomości: Tematy DniaStrefa Menedżera Strefa Sprzedawcy Z rynku
12345678910...>>

Jak rekrutować i motywować sprzedawców?

2 listopada na polskim rynku wydawniczym ukazała się książka „Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży” autorstwa Roberta Grzybka – konsultanta, trenera i coacha. Obszerna część publikacji poświęcona została kwestiom rekrutacji i selekcji skutecznych sprzedawców a także sposobom ich motywowania oraz zarządzania zespołami sprzedażowymi.
27.11.2015

Ekosystem wspierający innowację przedsiębiorstwa

„Innowacyjność” stała się sloganem, wytartą kliszą. Tylko co z tego, kiedy cały czas decyduje o Sukcesie. Warto zainwestować 8 minut w lekturę tego tekstu, aby dowiedzieć się, jak wykrzesać iskrę innowacyjności w swojej firmie.
20.11.2015

Jak wprowadzić innowacyjny produkt na rynek

Najnowszy raport firmy Nielsen pokazuje, że aż 85% produktów innowacyjnych to rynkowa porażka. Co jest kluczem do sukcesu?
28.10.2015

5 rzeczy, które musisz wiedzieć zanim zaczniesz sprzedawać w sieci

Wybraliśmy i uruchomiliśmy platformę sprzedażową w internecie, dodaliśmy zdjęcia produktów i teoretycznie jesteśmy gotowi do sprzedaży. Ale nie do końca.
26.10.2015

Team coaching – narzędzie do budowania i wspierania zespołu.

Coraz częściej słyszymy od managerów, że mają problem z motywowaniem swoich pracowników, z ich zaangażowaniem w pracę. Szukają też szybkiego remedium na rozwiązanie tego problemu, jednocześnie oczekując systemowych, zaradczych rozwiązań.
28.09.2015

Jak w 3 krokach zamienić spadek formy w niepohamowaną siłę sprzedaży?

Przez ponad 8 lat realizuję się zawodowo wspierając działy sprzedaży moich klientów. To sporyn kawałek czasu, żeby zanotować pewne wnioski w kontekście kluczowych wyzwań w pracy sprzedawcy.
18.09.2015

Jakie trzy wartości dodane w sprzedaży zapewnia spotkanie "face 2 face" z potencjalnym klientem?

Nie wiem jak u Ciebie, ale ja mam wrażenie, że rynkowo dotarliśmy do czasów, w których chyba nie można już bardziej zarzucać potencjalnych klientów wirtualną sprzedażą...
18.09.2015

Jak stworzyć idealny profil na zawodowych portalach społecznościowych?

Obecnie podstawową wizytówką specjalistów i menedżerów w Polsce oraz na świecie jest profesjonalny profil na zawodowych portalach społecznościowych.
12.08.2015

Co zabija produktywność pracownika?

Przepracowanie, nadmiar obowiązków czy brak organizacji hamują wydajność pracowników. Co jeszcze utrudnia osiąganie dobrych efektów w pracy?
12.08.2015

Szef w butach dozorcy

Zdarza się Wam zupełnie nie rozumieć co do Was mówi przedstawiciel innego działu w firmie? Finansistów macie za sztywnych nudziarzy tonących w cyferkach, PRowców za bujających w obłokach wizjonerów...
12.08.2015

Jak funkcjonują działy marketingu i sprzedaży w polskich firmach?

Nieco ponad połowa polskich firm zatrudnia osoby odpowiedzialne za sprzedaż. Podobne jest w przypadku marketingowców.
09.07.2015

Call center marzeń w zasięgu ręki

Każdy przedsiębiorca mierzy się na co dzień z oczekiwaniami i konsumentów, i własnych pracowników. Nie dziwi to nikogo, zwłaszcza w branży contact centers...
01.07.2015

5 skutecznych sposobów na zdobycie leadów sprzedażowych

Badania dowodzą, że ponad 70 proc. e-biznesów kończy się porażką, a tylko 11 proc. nowych sklepów internetowych działa dłużej niż 5 lat.
01.07.2015

Każdy biznes może być kreatywny

Kreatywność w pracy i biznesie bywa mylnie utożsamiana wyłącznie z kolorowymi kredkami, rysunkami na flipcharcie, krzykliwymi hasłami...
24.06.2015

Pracownik rośnie w siłę, czyli nowy świat pracy

Nowoczesne technologie oraz jednoczesna obecność kilku pokoleń na rynku pracy powodują, że zmienia się on nieustannie.
24.06.2015

Handlowcu „sprzedaj” swoje kompetencje w CV

Najczęściej poszukiwanymi przez firmy pracownikami są specjaliści handlu i sprzedaży. W I kwartale 2015 r. w serwisie Pracuj.pl pojawiło się blisko 41 tysięcy ogłoszeń skierowanych do tej grupy.
09.06.2015

Po co firmom liderzy?

Coraz więcej firm szuka do swoich organizacji pracowników ze zdolnościami przywódczymi. Dlaczego stali się tak istotni w organizacjach?
03.06.2015

5 błędów, przez które firmy tracą klientów

Rynek polskiej reklamy internetowej w 2015 roku będzie wart 2,77 mld zł. Jednak nawet największy budżet reklamowy nie sprawi, że kampania okaże się skuteczna...
20.05.2015

Jak się nie bać i się nie dać... w rozmowie z rekruterem

Rozmowa rekrutacyjna to jedno z bardziej stresujących wydarzeń w trakcie naszego życia zawodowego. Od tych kilkudziesięciu minut bardzo często zależy wiele.
20.05.2015

Gdy pogoń za premią kończy się utratą prawa jazdy

W dniu 18 maja 2015 r. weszła w życie ustawa z dnia 20 marca 2015 r. o zmianie ustawy - Kodeks karny oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 17 kwietnia 2015 r. poz. 541).
18.05.2015

5 sposobów na poprawienie efektywności działań sprzedażowych

Prowadząc firmę handlową lub usługową warto posiłkować się specjalistycznym oprogramowaniem...
12.05.2015

Tylko dla najskuteczniejszych i najbardziej etycznych w sprzedaży

Rozpoczęła się rejestracja uczestników VII edycji prestiżowego konkursu Polish National Sales Awards, skierowanego do działów Sprzedaży i Obsługi Klienta.
23.04.2015

Centra handlowe: jak utrzymać klienta?

W obliczu ostrej konkurencji na rynku właściciele galerii handlowych oferują coraz więcej atrakcji, aby nie stracić klientów.
22.04.2015

E-commerce: Jak walczyć o zagranicznego klienta?

Europejczycy na wirtualne zakupy coraz częściej wybierają się poza granice swojego kraju. Chętniej zaglądają też do Polski.
22.04.2015

Rynek call center w Polsce jest wart 1 mld zł

Wartość polskiego rynku komercyjnych usług call i contact center to ponad 1 mld zł. Zasoby 30 największych firm w Polsce to ok. 15 tys. stanowisk telemarketerskich. Niezmiennie kluczowe znaczenie ma rozwój kanału telefonicznego.
14.04.2015
12345678910...>>