Firefox Firefox - Strona startowa

Aby ustawić stronę http://www.salesnews.pl jako swoją stronę startową:

salesnews.pl Przeciągnij i upuść logo "SN" znajdujące się obok na ikonkę strony domowej (domek) na pasku Twojej przeglądarki

Potwierdź wybór klikając "Tak"

Temat dnia

Źródło: www.sxc.hu

System CRM nowej generacji



Firma update software AG, jeden z czołowych europejskich producentów zaawansowanego systemu CRM, zaprezentował ósmą generację oprogramowania pod nazwą update.CRM. Aplikację cechuje wysoka intuicyjność, elastyczność oraz zdolność adaptacji do różnorodnych warunków biznesowych. Celem twórcówsystemu było zwiększenie satysfakcji użytkowników poprzez skupienie się na ich potrzebach oraz procesach wykonywanych podczas pracy z systemem CRM. Wśród głównych usprawnień można wskazać całkowicie zmieniony interfejs, zapewniający możliwość samodzielnej konfiguracji. Użytkownik może w prosty sposób zmienić wygląd aplikacji, nie przerywając innych rozpoczętych procesów.

Update.CRM, nowy system proponowany przez update software AG, znacząco podnosi standardy w zakresiedoświadczeń użytkowników podczas korzystania z systemu klasy CRM. Nowe rozwiązanie oferuje skuteczniejsze narzędzia wspomagające interakcję użytkowników poprzez rozbudowane możliwości wizualizacji danych. Dzięki temu system w pełni dopasowuje się do preferencji i indywidualnych metod pracy użytkownika.W nowym systemie update.CRM usprawniono także sposób dostarczania informacji: użytkownik nie jest już zasypywany ogromną ilością danych - system wyświetla tylko informacje niezbędne na danym etapie procesu.

Inteligentne, kontekstowo powiązane procesy ułatwiają wykonywanie standardowych czynności orazpoprawiają jakość danych i informacji poprzez uproszczony sposób wprowadzania danych do systemu.Nawigacja nowego systemu jest intuicyjna i opiera się na elastycznym systemie modułowym, przystosowanymdo indywidualnej konfiguracji. update.CRM prowadzi użytkownika krok po kroku przez wszystkie etapy i zapewnia wsparcie zawsze wtedy, gdy użytkownik tego potrzebuje. Ponieważ podstawowe procesy są w znaczącym stopniu predefiniowane według potrzeb poszczególnych sektorów - produkcyjnegoi budowlanego, farmaceutycznego, technologii medycznych, dóbr konsumpcyjnych czy usług finansowych -update.CRM w prosty sposób dostosowuje się do wymagań i potrzeb charakterystycznych dla danej branży.

Podobnie do poprzednich wersji oprogramowania, nowy system update.CRM łatwo integruje się z istniejącym w firmie środowiskiem IT oraz jest kompatybilny z systemami takimi jak np. Microsoft Office czyoprogramowanie klasy ERP. Najnowsza wersja update.CRM idzie o krok dalej i koncentruje się na optymalizacji i maksymalnym uproszczeniu procesów pracy. Podstawowe cechy wyróżniające system ósmej generacji to przede wszystkim intuicyjny interfejs oraz elastyczne opcje dostosowania narzędzi do potrzeb użytkownika. update.CRM jest elastyczny zarówno jeśli chodzi o definiowanie i projektowanie całego procesu, jak również dzięki zapewnieniu użytkownikom możliwości wyboru sposobu dostępu do oprogramowania, w modelu usługowym (SaaS) lub poprzez instalację licencji na serwerach firmy (on site). W obu przypadkach update.CRM zapewnia taki sam zakres funkcji. Dzięki wykorzystaniu technologii sieciowej - HTML5 oraz CSS3 - nowy system może być używany we wszystkich popularnych przeglądarkach. Oprogramowanie jest w pełni przystosowane do obsługi na laptopach, smartfonach czy tabletach, zarówno w trybie on-line, jak i offline. 



update software AG

Polecamy

Śniadanie Liderów Sprzedaży

Najświeższe newsy w każdą środę w Twojej skrzynce za darmo!

 

Podziel się swoją opinią







Powiązane artykuły:

Jak sprawić, że sprzedawcy pokochają system CRM?

Każdy, kto spędził choć trochę czasu w dziale sprzedaży, spotkał się z firmowym systemem CRM. Większość sprzedawców jednak na niego narzeka, nie lubi go, a wręcz nienawidzi z kilku typowych i przewidywalnych przyczyn.
17.02.2015

Znienawidzony CRM – komu ma służyć?

Pierwsze skojarzenie CRM - to narzędzie do karania handlowców. Karania i ewentualnie chwalenia, bo Polacy raczej chwalący się nie są
28.07.2014

update CRM z SALESmanago Marketing Automation

update CRM, polski oddział jednego z największych europejskich producentów systemów CRM nawiązał współpracę z SALESmanago Marketing Automation.
16.07.2013

update CRM dla branży artykułów markowych

Od zarządzania danymi w terenie i analizę relacji z kluczowymi klientami po wprowadzanie towarów na rynek, kierowanie sprzedażą oraz monitorowanie promocji – firma MÄURER & WIRTZ dysponuje wszelkimi niezbędnymi narzędziami, które są dziś stosowane w branży artykułów markowych...
10.07.2013

update CRM dla branży producentów napojów

Niemiecki producent napojów, firma Hassia Mineralquellen, poza koniecznością sprostania wyzwaniom związanym z pośrednią dystrybucją towarów, zapewnia także dostępność i właściwą ekspozycję kilkunastu marek napojów na półkach placówek detalicznych...
03.07.2013

CRM przyjazny użytkownikom. White Paper

Ponad 300 klientów z sektora usług finansowych i ponad 25 lat doświadczenia w tworzeniu i rozwoju systemów CRM mówią same za siebie - nie bez powodu rozwiązaniom update software zaufało wiele renomowanych instytucji finansowych...
26.06.2013

Nasłuch na wszystkich kanałach, czyli w jaki sposób skutecznie wdrażać strategie CRM w branży finansowej

Wywiad z Leszkiem Konkelem, Country Leaderem update CRM
10.06.2013

system CRM nowej generacji

Firma update software AG, jeden z czołowych europejskich producentów zaawansowanego systemu CRM, zaprezentował ósmą generację oprogramowania pod nazwą update.CRM.
16.05.2013

CRM w contact center

CRM i contact center. Jedno i drugie służące, pośrednio lub bezpośrednio, budowaniu odpowiednich relacji z klientem. Coraz bardziej powszechne, wciąż udoskonalane, oferujące więcej i więcej.
07.12.2012

5 najważniejszych korzyści z wdrożenia systemy klasy CRM

Dziś prezentujemy podstawowe funkcje i elementy systemu klasy CRM tworzące wartość dodaną dla przedsiębiorstwa.
18.05.2012