Firefox Firefox - Strona startowa

Aby ustawić stronę http://www.salesnews.pl jako swoją stronę startową:

salesnews.pl Przeciągnij i upuść logo "SN" znajdujące się obok na ikonkę strony domowej (domek) na pasku Twojej przeglądarki

Potwierdź wybór klikając "Tak"

Temat dnia

Telefon Źródło: www.sxc.hu

Strategie obsługi trudnego klienta – Zareklamuj się!



Zapraszamy do udziału w praktycznej konferencji „Strategie obsługi trudnego klienta - Zareklamuj się!", która ma na celu przedstawienie zagadnień związanych z pozytywną obsługa reklamacji wśród firm świadczących usługi, produkujących i dystrybuujących produkty.

Spotkanie przedstawicieli działów reklamacji oraz obsługi klienta ma na celu podniesienie świadomości odbiorców w zakresie PRowego wykorzystania zagadnienia obsługi reklamacji. Podczas konferencji i warsztatów uczestnicy będą mieli okazję poznać perspektywę prawną, psychologiczną i technologiczną procesu obsługi tzw. „trudnego klienta", jak również zaznajomić się z dobrymi wzorcami wskazującymi jak podobny proces może i powinien wyglądać, a także jakie wynikają z tego korzyści.

W ramach programu merytorycznego zaprezentujemy m.in. takie zagadnienia, jak:

  • Kim jest trudny klient i jak go „ugryźć"?
  • Jak nie doprowadzić do niezadowolenia klientów?
  • Jak zmienić niezadowolenie klienta w pozytyw?
  • Co reklamacje oznaczają dla organizacji?
  • Obsługa reklamacji z perspektywy prawa - z jakich nowych przepisów możemy korzystać?
  • Prawna odpowiedzialność obsługujących
  • Ludzie w obsłudze trudnego klienta: predyspozycje osobowościowe i zarządzanie personelem, zmniejszenie fluktuacji, utrzymanie wysokiego poziomu motywacji
  • Narzędzia informatyczne wspierające sprawną obsługę reklamacji
  • Oryginalne rozwiązania wypracowane przez liderów rynku

Konferencja odbędzie się w dniu 25 listopada 2010 w Centrum Konferencyjnym Knowledge Village w Warszawie.

Program konferencji dostępny jest na stronie reklamacje.nf.pl. Zapraszamy do udziału w wydarzeniu!


Szczegółowych informacji udzieli:
Anna Partyka
anna.partyka@nf.pl
Tel.:22 314 14 21

Polecamy

Śniadanie Liderów Sprzedaży

Najświeższe newsy w każdą środę w Twojej skrzynce za darmo!

 

Podziel się swoją opinią







Powiązane artykuły:

Jak unikać problemów z umawianiem spotkań? 3 praktyczne strategie.

Umawianie spotkań to zmora dla wielu handlowców, jakich szkolę. Spotkania i prezentacje to ich żywioł, a konieczność wykonywania telefonów do klientów to niemiły dodatek do pracy.
05.08.2014

Wszystkie barwy biznesu, czyli identyfikacja kolorystyczna firmy

Powodzenie w biznesie zależy od ludzi, którzy go tworzą i od tego, co mają do zaoferowania. Nie bez znaczenia są także wypracowane systemy zarządzania i strategie marketingowe.
12.06.2013

Nasłuch na wszystkich kanałach, czyli w jaki sposób skutecznie wdrażać strategie CRM w branży finansowej

Wywiad z Leszkiem Konkelem, Country Leaderem update CRM
10.06.2013

Męsko-damskie strategie

Dziś odrobina teorii. Jane Cunningham i Philippa Roberts w książce pt. "Zakupy na obcasach" omawiają strategie marketingowe, które wpływają na kobiety. Cała książka pozwala zrozumieć kobiety jako grupę docelową.
14.10.2012

Osiągnąć zysk w czasach turbulencji? To jest możliwe! Dowiedz się jak to zrobić!

Co musimy zrobić, aby sprostać nowym oczekiwaniom klientów oraz wyzwaniom rynkowym, aby generować coraz wyższe przychody? Jak sprawić, żeby klient nas zapamiętał i wrócił do naszej firmy? Jakie sprawdzone strategie musimy zastosować, aby chronić nasze zyski w negocjacjach?
29.02.2012

Poznaj Nowy Model Sprzedaży

Czym różni się stary model sprzedaży od nowego? Dlaczego nowy działa znacznie skuteczniej? Jakie są kluczowe składniki sprzedaży i strategie które najlepiej sprzedają? Przeczytaj artykuł światowej klasy eksperta - Briana Tracy!
08.08.2011

Nowa strategia to większe możliwości sprzedaży

Raz osiągnięte zwycięstwo sprzedażowe może długofalowo zniszczyć dobre relacje z klientem - ostrzegał David Lambert w czasie konferencji „Smarter selling: Strategie Sprzedaży nowej generacji".
15.02.2011

Nowe wymiary lojalności Klienta

Międzynarodowe doświadczenie, najbardziej aktualne tematy i przede wszystkim strategie liderów rynku należą do cech dorocznego spotkania dyrektorów marketingu i sprzedaży, organizowanego przez Blue Business Media.
24.01.2011

Strategie obsługi klienta w zależności od jego temperamentu

Strategia obsługi klienta o temperamencie cholerycznym, Strategia obsługi klienta o temperamencie melancholicznym, Strategia obsługi klienta o temperamencie sangwinistycznym...
15.02.2010

Negocjacje handlowe cz. 2 – Ludzie, postawy, strategie

Zanim zajmiemy się poważniejszymi tematami, pokuśmy się o refleksję na temat nas – ludzi i tego jak do negocjacji podchodzimy. Zapewne znacie osoby w waszym otoczeniu, które zawsze płacą tę cenę, jaka jest na metce czy w ogłoszeniu lub przyjmują pierwszą cenę zaproponowaną przez drugą stronę...
07.09.2009