|
Plan działania sprzedawcy
Tym, co odróżnia świetnych sprzedawców od przeciętnych jest to, że ci pierwsi mają jasno określony plan działania, który pozwala osiągnąć zamierzony cel. W sprzedaży nie ma przypadków, dlatego jeżeli chcesz odnieść sukces musisz stale rozwijać swoje umiejętności i wypracować w sobie pewne nawyki, które będziesz stosował w praktyce.
| 28.10.2015 |
Techniki sprzedaży: częściowe zamknięcie
Zamknięcie sprzedaży to jeden z najtrudniejszych momentów dla wielu handlowców. Mimo, że ćwiczą oni pod tym kątem niezliczone techniki sprzedaży, bardzo często ich nie używają.
| 12.08.2015 |
Ile razy możesz okłamać klienta?
Jak często zdarzyło Ci się zadzwonić do klienta bez celu biznesowego? Kiedy tak naprawdę zapytałeś co u niego słychać, jak mija mu kolejny dzień w korpo? Czy gdy opowiadał o swoich dzieciach, problemach z samochodem, słuchałeś? Czy w myślach zliczałeś budżety, licząc czy starczy na premię?
| 12.08.2015 |
Kiedy najlepiej dzwonić do klientów?
Każdy z nas w ciągu dnia jest mocno zajęty, dlatego nie lubimy gdy się nam przeszkadza lub przerywa w pracy. Wywołuje to w nas gniew, irytację, a czasem złość szczególnie, gdy któryś raz z rzędu dzwoni do nas handlowiec z super promocją i nową ofertą.
| 15.07.2015 |
Jakie trzy wartości dodane w sprzedaży zapewnia spotkanie ‚face 2 face’ z potencjalnym klientem?
Nie wiem jak u Ciebie, ale ja mam wrażenie, że rynkowo dotarliśmy do czasów, w których chyba nie można już bardziej zarzucać potencjalnych klientów wirtualną sprzedażą. Mam na myśli mailingi sprzedażowe, akcje społecznościowe, interaktywne serwisy webowe, leje i strony łapiące.
| 17.06.2015 |
5 prostych zasad skutecznej sprzedaży rodem z czarnego rynku
To co przeczytasz niżej stosuj wyłącznie w dobrym celu. Używanie poniższych zasad z przekonaniem może zostać wykorzystane przeciwko interesom klienta. Pamiętaj, że dobro rodzi dobro, a zło wraca ze zdwojoną siłą.
| 06.05.2015 |
|