Firefox Firefox - Strona startowa

Aby ustawić stronę http://www.salesnews.pl jako swoją stronę startową:

salesnews.pl Przeciągnij i upuść logo "SN" znajdujące się obok na ikonkę strony domowej (domek) na pasku Twojej przeglądarki

Potwierdź wybór klikając "Tak"

Niezbędnik / Sprzedaż w praktyce / Artykuły

12345678

Plan działania sprzedawcy

Tym, co odróżnia świetnych sprzedawców od przeciętnych jest to, że ci pierwsi mają jasno określony plan działania, który pozwala osiągnąć zamierzony cel. W sprzedaży nie ma przypadków, dlatego jeżeli chcesz odnieść sukces musisz stale rozwijać swoje umiejętności i wypracować w sobie pewne nawyki, które będziesz stosował w praktyce.
28.10.2015

Techniki sprzedaży: częściowe zamknięcie

Zamknięcie sprzedaży to jeden z najtrudniejszych momentów dla wielu handlowców. Mimo, że ćwiczą oni pod tym kątem niezliczone techniki sprzedaży, bardzo często ich nie używają.
12.08.2015

Kiedy najlepiej dzwonić do klientów?

Każdy z nas w ciągu dnia jest mocno zajęty, dlatego nie lubimy gdy się nam przeszkadza lub przerywa w pracy. Wywołuje to w nas gniew, irytację, a czasem złość szczególnie, gdy któryś raz z rzędu dzwoni do nas handlowiec z super promocją i nową ofertą.
15.07.2015

5 prostych zasad skutecznej sprzedaży rodem z czarnego rynku

To co przeczytasz niżej stosuj wyłącznie w dobrym celu. Używanie poniższych zasad z przekonaniem może zostać wykorzystane przeciwko interesom klienta. Pamiętaj, że dobro rodzi dobro, a zło wraca ze zdwojoną siłą.
06.05.2015

Jak tworzyć prezentacje, które zachwycą publiczność?

Ekstrawertycy to osoby komunikatywne i otwarte. Mimo to, nawet ludzie z takim temperamentem musiały uczyć się sztuki prezentacji i przemówień, jeśli chciały zostać świetnymi mówcami.
16.03.2015

Gdzie znaleźć klientów? U konkurencji rzecz jasna…

Zapewne słyszałeś przysłowie “każdy kij ma dwa końce” – ta mądrość ludowa jest doskonałą ilustracją triku sprzedażowego, który dziś zamierzam Tobie ujawnić.
27.01.2015

Nigdy nie odpowiadaj na niezadane pytanie

Jest taki moment w pracy każdego handlowca, kiedy już widać zbliżający się koniec sprzedaży. Jest nadzieja, że wreszcie klient powie „Tak!” i będzie można zamknąć kontrakt.
27.01.2015

Jak przekonać klientów do ceny, nie oferując zniżki?

Klienci, konsumenci i firmy, nauczyli się naciskać na zniżki. Wielu klientów automatycznie poprosi Cię o rabat, niezależnie od tego, czy cena będzie dla nich dobra, czy nie.
16.12.2014

Spotkanie sprzedażowe – pytania otwierające sprzedaż

Profesjonalni sprzedawcy, zanim wybiorą się na spotkanie z klientem, przygotowują sobie pytania, które chcą zadać. W ten sposób przez całe spotkanie sprzedażowe wiedzą o co chcą spytać i nie gubią się.
12.11.2014

Sprzedaż bezpośrednia – fakty i mity

W dobie sprzedaży utarło się wiele mitów, nastawień, sądów, opinii oraz stereotypów. Moim celem jest w niniejszym artykule ukazać i jednocześnie skonfrontować fakty i mity w sprzedaży bezpośredniej z moim ponad 12 letnim doświadczeniem w obszarze sprzedaży i obsługi klienta w B2B i B2C.
05.11.2014

Ile spotkań handlowych trzeba odbyć, aby pozyskać klienta?

W swojej praktyce zawodowej, niejednokrotnie spotkałem się z narzekaniem sprzedawców na konieczność częstego kontaktowania się z już obsługiwanymi klientami lub ewentualnie potencjalnymi.
14.10.2014

Jak zwiększyć sprzedaż?

Internet roi się od sposobów, rad i recept na zwiększenie sprzedaży. Nim jednak sięgniemy po zaawansowane i innowacyjne metody warto skupić się na podstawowych obszarach organizacji komunikacji i pracy.
29.09.2014

4 najczęstsze błędy sprzedaży

Sprzedaż jest sztuką polegającą na wzbudzeniu potrzeby posiadania danego produktu czy usługi, a co za tym idzie, oprócz zdolności interpersonalnych, komunikacyjnych, ważne jest wykorzystanie technik sprzedaży w procesie komunikacji z drugim człowiekiem.
18.09.2014

Kierownik żąda efektów - co zrobić?

Czytelnik pyta: "Zwierzchnik żąda natychmiastowego zwiększenia wydajności, grożąc, że w przeciwnym razie mnie zwolni. Często powtarza, że ludzi trzeba trzymać krótko..."
10.09.2014

Owocne spotkania

Spotkania stanowią jedno z podstawowych narzędzi komunikacyjnych stosowanych przez menedżerów. Niezależnie od tego, czy jest to przekazywanie nowych zadań, ocena wyników, czy opracowywanie nowej strategii działania...
02.09.2014

Technika „zdartej płyty”

Czasami jest tak, że firma w której pracujesz wcale nie ma wielu produktów do zaoferowania. Zdarza się też, że ma ich zbyt wiele, by je dobrze zapamiętać i zaoferować
27.08.2014

Jak unikać problemów z umawianiem spotkań? 3 praktyczne strategie.

Umawianie spotkań to zmora dla wielu handlowców, jakich szkolę. Spotkania i prezentacje to ich żywioł, a konieczność wykonywania telefonów do klientów to niemiły dodatek do pracy.
05.08.2014

Gdzie znaleźć klientów? U konkurencji rzecz jasna…

Zapewne słyszałeś przysłowie “każdy kij ma dwa końce” – ta mądrość ludowa jest doskonałą ilustracją triku sprzedażowego, który dziś zamierzam Tobie ujawnić.
15.07.2014

W poszukiwaniu diamentów… czyli jak oswoić cold calling?

Nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych jest trudne. Kiedy dzwonisz do kogoś po raz pierwszy z ofertą, masz tylko kilka chwil na to, aby zupełnie obcą osobę przekonać do Twoich produktów czy usług.
02.07.2014

Czy oferta za zero jeszcze działa? Jeśli tak, to jak ją serwować klientom?

Wzbudzając zainteresowanie klienta potrafimy zrobić naprawdę wiele. Jedną z najpopularniejszych form prowokacji, jest posłużenie się chwytem z ofertą za zero.
23.06.2014

Jak opisać swój biznes/ produkt w mniej niż 60 sekund

Wielu właścicieli małych i średnich firm nie potrafi stworzyć chwytliwych, charakterystycznych i niezapomnianych opisów swoich firm, biznesów i produktów. Nie pozwól abyś z byle jakiego powodu stracił uwagę odbiorców.
17.06.2014

Język korzyści, czyli mocne i pozytywne zwroty w sprzedaży

Język korzyści to słowa, zwroty, wyrażenia, które ułatwiają nam prezentację produktu/usługi, ale przede wszystkim pozwalają na finalizację rozmowy, czyli sprzedaż.
23.05.2014

Prezentacja, która rozwiązuje problemy

Przesadna koncentracja na sprzedaży może przynieść efekt przeciwny od zamierzonego. Podczas prezentacji biznesowej lepiej skupić się na problemach klienta i zaproponować ich skuteczne rozwiązanie.
19.05.2014

Obiekcje cenowe w sprzedaży

Wszystko jest dziś zbyt drogie. Cokolwiek sprzedajesz, będziesz słyszał że jest to zbyt drogie. Poniżej przedstawiam kilka taktyk które pozwolą radzić sobie z obiekcjami cenowymi u klientów.
16.05.2014

Ile kosztuje zdobycie klienta przez telefon?

Ten tekst powstał dla właścicieli firm telemarketingowych oraz firm, które mają własne działy telemarketingu i zastanawiają się jak podnieść skuteczność wykonywanych telefonów.
12.05.2014
12345678