|
Jakie trzy wartości dodane w sprzedaży zapewnia spotkanie ‚face 2 face’ z potencjalnym klientem?
Nie wiem jak u Ciebie, ale ja mam wrażenie, że rynkowo dotarliśmy do czasów, w których chyba nie można już bardziej zarzucać potencjalnych klientów wirtualną sprzedażą. Mam na myśli mailingi sprzedażowe, akcje społecznościowe, interaktywne serwisy webowe, leje i strony łapiące.
| 17.06.2015 |
Satysfakcja prowadzi do lojalności!
Obecnie wiele mówi się o tym, jak ważna jest satysfakcji Klienta. Owszem jest ważna, ale jako środek do celu, a nie cel sam w sobie. Dlaczego?
| 30.01.2015 |
Dekalog dobrej relacji. 10 praw, które musisz znać chcąc dobrze sprzedawać
Wszyscy zajmujący się biznesem mówią - kluczem do sukcesu są dobre relacje. Z Klientami, co oczywiste, ale też i te wewnątrz firmy, ze współpracownikami, przełożonymi, podwładnymi, z partnerami, z dostawcami, ba - nawet z Panią, która dba o czystość biura.
| 27.01.2015 |
Jeśli istnieje, to jaka jest recepta na skuteczną sprzedaż?
Na to pytanie pewnie każdy z nas nie raz próbował znaleźć wyczerpującą odpowiedź. Najłatwiej jest przecież dostać gotowy wzór, ciąg zawierający najlepiej podstawową matematykę, który pokaże co dodać do czego, żeby klient sam pukał, prosił i płacił.
| 21.01.2015 |
Wsparcie komunikacyjne sprzedawców
Nie jest dla nikogo tajemnicą, kto zawodowo zajmuje się sprzedażą, jak wielkie znaczenie niosą w sobie emocje, które pojawiają się podczas spotkań z klientami. Dla menedżera sprzedaży, klientami są jego podwładni sprzedawcy.
| 12.01.2015 |
Etyka w pracy sprzedawcy – rola menedżera
Temat etyki w sprzedaży jest bardzo złożony. Nie zmienia to faktu, że albo się postępuje etycznie albo nie. Nie można być trochę etycznym, mniej etycznym, prawie etycznym, co sugeruje wielu autorów wypowiedzi. To tak, jak z uczciwością.
| 09.09.2014 |
Trudny klient – trudna sytuacja
Masz bezpośredni kontakt z klientami? Jedno jest pewne – nie ominą cię trudne sytuacje. Jeśli z jakiegoś niewyjaśnionego powodu jeszcze o tym nie wiesz – ich liczba i częstotliwość na pewno cię zaskoczy. Jak więc sobie radzić?
| 09.09.2014 |
Motywy zakupu z punktu widzenia Klienta
Efektywna sprzedaż to taka, która potrafi dobrze „wstrzelić się" w tzw. potrzeby Klienta. Jak wiadomo każdy z nas jest na co dzień Klientem, który dokonuje różnego typu transakcji.
| 27.08.2014 |
Typy klientów – jak ich zidentyfikować i z nimi postępować
Większość klientów pasuje do jednego z 10 poniższych profili zakupowych. Zrozumienie, kim są Twoi idealni klienci pozwoli Ci lepiej dostrzec ich potrzeby i pragnienia, dzięki czemu dowiesz się, jak lepiej im służyć.
| 19.08.2014 |
Nowoczesne techniki sprzedaży
Najprostsza definicja sprzedaży z jaką każdy z nas miał możliwość się zapoznać to „osiąganie swoich celów dzięki właściwemu dopasowaniu oferty do wcześniejszych ujawnionych potrzeb Klienta"...
| 29.07.2014 |
Sztuka efektywnej rozmowy handlowej
Dzisiaj, niezależnie od kanału sprzedaży (czy jest to sprzedaż pośrednia czy bezpośrednia) istotna jest umiejętność wzbudzenia u klienta potrzeby posiadania danego produktu czy usługi.
| 15.07.2014 |
Ścieżka zakupowa, czyli psychologia sprzedaży w branży retail
W branży handlowej i w przestrzeniach sprzedażowych każdy centymetr kwadratowy powierzchni jest starannie zaaranżowany, a funkcje jakie musi spełniać miejsce, z góry zaplanowane.
| 30.06.2014 |
Przykazania skutecznego managera
Jak pokazuje praktyka w wielu firmach, o pozornie nowoczesnej strukturze kadrowej, spotyka się managerów, którzy słabo sobie radzą stricte w kwestii relacji z podwładnymi.
| 16.06.2014 |
Czy sprzedaż i etyka mogą iść w parze?
Nie są „jedni" jacyś specjalnie wyjątkowi, a „drudzy" gorsi od pierwszych czy ode mnie. Oni są po prostu zwykłymi ludźmi, a każdy jest inny.
| 02.04.2014 |
Zostań rekinem sprzedaży
Oferty pracy na stanowiska sprzedażowe są jednymi z najpopularniejszych. Wielu ludzi decyduje się na ten charakter pracy ze względów finansowych. Ale czy każdy będzie idealnym sprzedawcą? Jakie cechy trzeba mieć, aby odnieść sukces?
| 21.03.2014 |
Jak nawiązać kontakt z klientem?
Kiedy przychodzi Ci spotkać się z klientem, spojrzeć mu prosto w oczy i nawiązać pierwszy, wspólny kontakt okazuje się, że nie jest to wcale takie proste zadanie. Czasami czujesz lęk, czasami niepokój, niepewność.
| 12.02.2014 |
Jak uzależnić klienta?
Chyba każdy z nas sprzedawców marzy o tym, aby klienci kupowali wyłącznie od niego... Czy to jest w ogóle możliwe? Pewnie skłamałbym pisząc, że tak.
| 12.02.2014 |
Być Czarnym Łabędziem w sprzedaży?
Pytanie jak wyprzedzić konkurencję , jak zdystansować innych kolegów po fachu pojawia się kilkakrotnie w głowie każdego handlowca.
| 08.01.2014 |
Dobre fluidy w dziale sprzedaży
Ludzie, których spotykamy na swojej drodze są różni - oczywista oczywistość, choć raczej po prostu stwierdzenie faktu, który ma ogromne znaczenie w budowaniu relacji między ludźmi.
| 08.11.2013 |
O mówieniu i przewodzeniu
„Wszystko powstaje i upada wraz z przywództwem" - przysłowie amerykańskie. Poniższy tekst będzie łatwiejszy w odbiorze po obejrzeniu urywku wystąpienia Leszka Millera...
| 06.11.2013 |
Nieśmiałość - jak się jej pozbyć?
Opis struktury nieśmiałości oraz czynników decydujących o jej występowaniu. Skuteczna metoda na permanentne jej wyeliminowanie i odzyskanie pewności siebie i śmiałości.
| 23.10.2013 |
Pytania otwarte – ile są warte?
Przed kilkoma dniami przeczytałem o mężczyźnie, który podczas procesu rekrutacji na stanowisko handlowca, poddany został pewnemu testowi, który przysporzył mu nie lada problemów. Wydawało się, że jego bogate doświadczenie zawodowe, rozległa wiedza i umiejętności, będą jego sprzymierzeńcem, lecz okazało się, że musi się jeszcze sporo nauczyć.
| 16.10.2013 |
Techniki sprzedaży a wywieranie wpływu – słów kilka
Poniżej zamieszczam najpopularniejsze techniki wywierania wpływu i sprzedaży.
| 17.09.2013 |
Genialny Sprzedawca - stań się jeszcze lepszy!
Teraz skupimy się przez chwilę, co możesz zrobić, aby mądrze wcielić się w rolę sprzedawcy. Zabawmy się w wyobrażenia.
| 27.08.2013 |
Bez języka nie ma sprzedaży
Czy istnieje możliwość pokonania barier językowych, bez kosztownych i złożonych inwestycji związanych z zatrudnieniem lokalnych handlowców?
| 14.08.2013 |
|