Firefox Firefox - Strona startowa

Aby ustawić stronę http://www.salesnews.pl jako swoją stronę startową:

salesnews.pl Przeciągnij i upuść logo "SN" znajdujące się obok na ikonkę strony domowej (domek) na pasku Twojej przeglądarki

Potwierdź wybór klikając "Tak"

Niezbędnik / Psychologia sprzedaży / Artykuły

123456

Jakie trzy wartości dodane w sprzedaży zapewnia spotkanie ‚face 2 face’ z potencjalnym klientem?

Nie wiem jak u Ciebie, ale ja mam wrażenie, że rynkowo dotarliśmy do czasów, w których chyba nie można już bardziej zarzucać potencjalnych klientów wirtualną sprzedażą. Mam na myśli mailingi sprzedażowe, akcje społecznościowe, interaktywne serwisy webowe, leje i strony łapiące.
17.06.2015

Satysfakcja prowadzi do lojalności!

Obecnie wiele mówi się o tym, jak ważna jest satysfakcji Klienta. Owszem jest ważna, ale jako środek do celu, a nie cel sam w sobie. Dlaczego?
30.01.2015

Dekalog dobrej relacji. 10 praw, które musisz znać chcąc dobrze sprzedawać

Wszyscy zajmujący się biznesem mówią - kluczem do sukcesu są dobre relacje. Z Klientami, co oczywiste, ale też i te wewnątrz firmy, ze współpracownikami, przełożonymi, podwładnymi, z partnerami, z dostawcami, ba - nawet z Panią, która dba o czystość biura.
27.01.2015

Jeśli istnieje, to jaka jest recepta na skuteczną sprzedaż?

Na to pytanie pewnie każdy z nas nie raz próbował znaleźć wyczerpującą odpowiedź. Najłatwiej jest przecież dostać gotowy wzór, ciąg zawierający najlepiej podstawową matematykę, który pokaże co dodać do czego, żeby klient sam pukał, prosił i płacił.
21.01.2015

Wsparcie komunikacyjne sprzedawców

Nie jest dla nikogo tajemnicą, kto zawodowo zajmuje się sprzedażą, jak wielkie znaczenie niosą w sobie emocje, które pojawiają się podczas spotkań z klientami. Dla menedżera sprzedaży, klientami są jego podwładni sprzedawcy.
12.01.2015

Etyka w pracy sprzedawcy – rola menedżera

Temat etyki w sprzedaży jest bardzo złożony. Nie zmienia to faktu, że albo się postępuje etycznie albo nie. Nie można być trochę etycznym, mniej etycznym, prawie etycznym, co sugeruje wielu autorów wypowiedzi. To tak, jak z uczciwością.
09.09.2014

Trudny klient – trudna sytuacja

Masz bezpośredni kontakt z klientami? Jedno jest pewne – nie ominą cię trudne sytuacje. Jeśli z jakiegoś niewyjaśnionego powodu jeszcze o tym nie wiesz – ich liczba i częstotliwość na pewno cię zaskoczy. Jak więc sobie radzić?
09.09.2014

Motywy zakupu z punktu widzenia Klienta

Efektywna sprzedaż to taka, która potrafi dobrze „wstrzelić się" w tzw. potrzeby Klienta. Jak wiadomo każdy z nas jest na co dzień Klientem, który dokonuje różnego typu transakcji.
27.08.2014

Typy klientów – jak ich zidentyfikować i z nimi postępować

Większość klientów pasuje do jednego z 10 poniższych profili zakupowych. Zrozumienie, kim są Twoi idealni klienci pozwoli Ci lepiej dostrzec ich potrzeby i pragnienia, dzięki czemu dowiesz się, jak lepiej im służyć.
19.08.2014

Nowoczesne techniki sprzedaży

Najprostsza definicja sprzedaży z jaką każdy z nas miał możliwość się zapoznać to „osiąganie swoich celów dzięki właściwemu dopasowaniu oferty do wcześniejszych ujawnionych potrzeb Klienta"...
29.07.2014

Sztuka efektywnej rozmowy handlowej

Dzisiaj, niezależnie od kanału sprzedaży (czy jest to sprzedaż pośrednia czy bezpośrednia) istotna jest umiejętność wzbudzenia u klienta potrzeby posiadania danego produktu czy usługi.
15.07.2014

Ścieżka zakupowa, czyli psychologia sprzedaży w branży retail

W branży handlowej i w przestrzeniach sprzedażowych każdy centymetr kwadratowy powierzchni jest starannie zaaranżowany, a funkcje jakie musi spełniać miejsce, z góry zaplanowane.
30.06.2014

Przykazania skutecznego managera

Jak pokazuje praktyka w wielu firmach, o pozornie nowoczesnej strukturze kadrowej, spotyka się managerów, którzy słabo sobie radzą stricte w kwestii relacji z podwładnymi.
16.06.2014

Czy sprzedaż i etyka mogą iść w parze?

Nie są „jedni" jacyś specjalnie wyjątkowi, a „drudzy" gorsi od pierwszych czy ode mnie. Oni są po prostu zwykłymi ludźmi, a każdy jest inny.
02.04.2014

Zostań rekinem sprzedaży

Oferty pracy na stanowiska sprzedażowe są jednymi z najpopularniejszych. Wielu ludzi decyduje się na ten charakter pracy ze względów finansowych. Ale czy każdy będzie idealnym sprzedawcą? Jakie cechy trzeba mieć, aby odnieść sukces?
21.03.2014

Jak nawiązać kontakt z klientem?

Kiedy przychodzi Ci spotkać się z klientem, spojrzeć mu prosto w oczy i nawiązać pierwszy, wspólny kontakt okazuje się, że nie jest to wcale takie proste zadanie. Czasami czujesz lęk, czasami niepokój, niepewność.
12.02.2014

Jak uzależnić klienta?

Chyba każdy z nas sprzedawców marzy o tym, aby klienci kupowali wyłącznie od niego... Czy to jest w ogóle możliwe? Pewnie skłamałbym pisząc, że tak.
12.02.2014

Być Czarnym Łabędziem w sprzedaży?

Pytanie jak wyprzedzić konkurencję , jak zdystansować innych kolegów po fachu pojawia się kilkakrotnie w głowie każdego handlowca.
08.01.2014

Dobre fluidy w dziale sprzedaży

Ludzie, których spotykamy na swojej drodze są różni - oczywista oczywistość, choć raczej po prostu stwierdzenie faktu, który ma ogromne znaczenie w budowaniu relacji między ludźmi.
08.11.2013

O mówieniu i przewodzeniu

„Wszystko powstaje i upada wraz z przywództwem" - przysłowie amerykańskie. Poniższy tekst będzie łatwiejszy w odbiorze po obejrzeniu urywku wystąpienia Leszka Millera...
06.11.2013

Nieśmiałość - jak się jej pozbyć?

Opis struktury nieśmiałości oraz czynników decydujących o jej występowaniu. Skuteczna metoda na permanentne jej wyeliminowanie i odzyskanie pewności siebie i śmiałości.
23.10.2013

Pytania otwarte – ile są warte?

Przed kilkoma dniami przeczytałem o mężczyźnie, który podczas procesu rekrutacji na stanowisko handlowca, poddany został pewnemu testowi, który przysporzył mu nie lada problemów. Wydawało się, że jego bogate doświadczenie zawodowe, rozległa wiedza i umiejętności, będą jego sprzymierzeńcem, lecz okazało się, że musi się jeszcze sporo nauczyć.
16.10.2013

Techniki sprzedaży a wywieranie wpływu – słów kilka

Poniżej zamieszczam najpopularniejsze techniki wywierania wpływu i sprzedaży.
17.09.2013

Genialny Sprzedawca - stań się jeszcze lepszy!

Teraz skupimy się przez chwilę, co możesz zrobić, aby mądrze wcielić się w rolę sprzedawcy. Zabawmy się w wyobrażenia.
27.08.2013

Bez języka nie ma sprzedaży

Czy istnieje możliwość pokonania barier językowych, bez kosztownych i złożonych inwestycji związanych z zatrudnieniem lokalnych handlowców?
14.08.2013
123456