Firefox Firefox - Strona startowa

Aby ustawić stronę http://www.salesnews.pl jako swoją stronę startową:

salesnews.pl Przeciągnij i upuść logo "SN" znajdujące się obok na ikonkę strony domowej (domek) na pasku Twojej przeglądarki

Potwierdź wybór klikając "Tak"

HR w Sprzedaży / Artykuły

12345

Pseudokomplementy jako forma manipulacji

„Jeden z moich współpracowników ma zwyczaj "sypania" komplementami wokół. Robi to również wobec mnie. Obsypuje mnie komplementami, pochwałami, zapewnieniami o tym, jaka jestem dobra w mojej pracy, jak mnie podziwia...
15.07.2015

Menedżerze, przygotuj swój zespół na porażkę

Masz świetny zespół, który osiąga założone cele, niejednokrotnie je nawet przekraczając? Zespół kreatywnych, silnych i wydaje Ci się, że zgranych osobowości, dla których nie istnieją rzeczy niemożliwe?
10.06.2015

Komunikacja międzypokoleniowa

Konflikty międzypokoleniowe zdarzają się wszędzie tam, gdzie ludzie w różnym wieku muszą ze sobą współpracować przy realizacji wspólnego celu. Widać to zwłaszcza wśród pracowników jednej firmy, gdzie czasem mamy do czynienia z trzema czy czterema pokoleniami.
23.03.2015

Managerowie powinni uczyć się motywowania - jak stworzyć efektywny system motywacji sprzedaży w sektorze MŚP?

Jak ważna jest motywacja wie każdy, kto na co dzień podejmuje wyzwania osobiste i zawodowe. Wiadomo także, jak trudno jest się zmotywować.
29.12.2014

Zarządzanie talentami w firmie

Zarządzając Talentami mamy możliwość skonstruowania sensownego planu sukcesji, który w aspekcie zmiany jest gotów do użycia i zapewnia ciągłość zarządzania z przewidywalną jakością.
21.11.2014

5 strategii jakie wykorzystujemy do rozwiązywania konfliktów

O konflikcie ciąg dalszy. W poprzednim artykule pisałam skąd może brać się konflikt i jakie są jego rodzaje. Dziś, co nieco o tym, jak można do konfliktu podchodzić. Każdy z nas ma swój ulubiony sposób.
21.10.2014

Mail z podziękowaniem za współpracę – jak odejść z klasą?

Jeśli opuszczasz firmę w skutek niezależny od Ciebie, zmieniasz stanowisko lub miejsce pracy, ważne jest, aby poinformować wszystkich, w tym klientów, że nie będzie się już im dalej służyć. Dlatego napisanie maila pożegnalnego z podziękowaniami za współpracę jest częścią dobrej etyki pracy.
03.10.2014

Jak rozmawiać o wynagrodzeniu z potencjalnym pracodawcą?

Rozmowa o wynagrodzeniu za pracę podczas rozmowy kwalifikacyjnej zawsze wywołuje wiele emocji. Wymaga ona od kandydata przygotowania zarówno merytorycznego, jak i odpowiedniej postawy w trakcie właściwej rozmowy.
01.10.2014

Złota rybko daj się złowić, czyli REKRUTACJA handlowca

Życiorys - to twoja wizytówka, to zaproszenie do spotkania właśnie z Tobą spośród tysięcy innych kandydatów. Pierwszym etapem poszukiwań pracy jest przygotowanie atrakcyjnego CV.
29.09.2014

Dobry handlowiec towarem deficytowym – jak dotrzeć do najlepszych?

"Kup Pan cegłę!" to znany cytat z filmu "Ewa chce spać", który świetnie ilustruje dzisiejszą sytuację na rynku handlowców - rynku, na którym trzeba za wszelką cenę sprzedać produkt lub usługę, co nie każdy potrafi.
15.09.2014

Motywacja jako narzędzie inspiracji w rękach Szefa

Motywacja - stan gotowości do podjęcia działania. Pojęcie motywacji ma również wiele definicji w zależności od dziedziny życia w jakiej chcemy ją stosować. Zarządzenie, ekonomia, psychologia, etc.
08.08.2014

Spotkania zespołu sprzedażowego

Menedżer prowadzący zespół sprzedaży, niezależnie od jego wielkości, jest odpowiedzialny za przygotowanie i profesjonalne prowadzenie okresowych spotkań, dotyczących spraw bieżących, jak i wynikających z przyjętego systemu zarządzania.
04.08.2014

Szkoleniowa puszka Pandory, czyli czy rywalizacja jest tak zła, jak jej PR?

Rywalizacja? W opinii wielu jest niczym puszka Pandory, której otwarcie pociąga za sobą następstwa w postaci konfliktów, wycieczek osobistych, ujawniania skrywanych antypatii.
10.06.2014

Jak wyłowić perły ze źródła pełnego… nie tylko pereł?

Obecny rynek pracy jest gęsty jak podwójna porcja barszczu ukraińskiego. Znajdziesz tu zatrzęsienie kandydatów, wszechstronnie wykształconych, znających języki, z doświadczeniem krajowym i zagranicznym, z kompetencjami miękkimi, twardymi...
14.05.2014

Grzechy Managera – 5 najczęściej popełnianych przez managerów i kierowników błędów

Świadomość kadry kierowniczej, dzięki rozpowszechnianiu się wiedzy na temat procesów HR rośnie z roku na rok. Wciąż jednak managerowie i kierownicy popełniają niewybaczalne błędy...
05.05.2014

Rekrutacja sprzedawców. Przykłady pytań do rozmowy kwalifikacyjnej

Wywiad jest istotną częścią każdego procesu rekrutacji, jednak gdy chodzi o zatrudnianie sprzedawców staje się on bardzo ważny. To dlatego, że podczas rozmowy rekrutacyjnej można wiele zobaczyć i dowiedzieć się o umiejętnościach sprzedawcy od razu, z pierwszej ręki.
07.04.2014

Czym różnią się dwa modele przywództwa: transakcyjne i transformacyjne?

Model transakcyjny jest narzędziowy. W wielkim skrócie: pracownicy są jak narzędzia. Jeśli chcesz od nich uzyskać coś dodatkowego, jakiś ekstra wysiłek, musisz im dać coś dodatkowego...
18.03.2014

Jak zatrzymać nowego pracownika?

Pierwsze dni w nowej firmie to duże wyzwanie dla nowych pracowników i ich pracodawców. Ci pierwsi muszą odnaleźć się w nieznanym otoczeniu.
12.03.2014

Jak rozwijać pracowników call center?

Rotacja. Zniechęcenie. Obojętność. Opór. Ignorowanie poleceń. Negowanie nakazów i zakazów. Absencje w pracy. Zwolnienia lekarskie. Ciągłe narzekanie i marudzenie. Im mocniej naciskasz, tym większy czujesz opór.
05.03.2014

Jak wyszkolić skutecznego przedstawiciela handlowego?

Dwight D. Eisenhower powiedział: „Sztuka przewodzenia polega na nakłanianiu ludzi do robienia tego, czego pragnie przywódca, przy czym pozostają oni przekonani, że sami tego chcą"
03.02.2014

Jak zostać strategicznym przywódcą?

Ciężko jest być strategicznym przywódcą, jeśli nie wie się, jakimi kompetencjami powinien odznaczać się taki leader.
04.12.2013

Jaką formę rozwoju pracowników wybrać?

Cechą charakterystyczną organizacji, które utrzymują się w swojej branży i przynoszą zyski jest nieustanny rozwój. Można pokusić się o stwierdzenie, że rozwój dla biznesu jest tym samym czym dla świata roślin i zwierząt ewolucja...
20.11.2013

Jak dobrze rozstać się z pracownikiem?

Zwolnienie pracownika to jedno z najtrudniejszych zadań, przed którym prędzej czy później będzie musiał stanąć każdy menadżer.
13.11.2013

Z kijem i marchewką nie podchodź!

Zmotywowany pracownik jest marzeniem każdego HRowca, a jeszcze bardziej menedżera, dlatego też firmy dwoją się i troją walcząc o wprowadzanie narzędzi motywacyjnych, które będą skuteczne i które przełożą się na większe zaangażowanie pracowników.
29.10.2013

Sekrety udanego zarządzania kompetencjami

Aby skutecznie zarządzać firmą, nie mamy obowiązku posiadać całej wiedzy świata i znać się na wszystkim. Tutaj najważniejsze jest umiejętne podejście do ludzi i tzw. inteligencja finansowa...
09.10.2013
12345