Firefox Firefox - Strona startowa

Aby ustawić stronę http://www.salesnews.pl jako swoją stronę startową:

salesnews.pl Przeciągnij i upuść logo "SN" znajdujące się obok na ikonkę strony domowej (domek) na pasku Twojej przeglądarki

Potwierdź wybór klikając "Tak"

Obsługa klienta / Artykuły

123

Ile razy możesz okłamać klienta?

Jak często zdarzyło Ci się zadzwonić do klienta bez celu biznesowego? Kiedy tak naprawdę zapytałeś co u niego słychać, jak mija mu kolejny dzień w korpo? Czy gdy opowiadał o swoich dzieciach, problemach z samochodem, słuchałeś? Czy w myślach zliczałeś budżety, licząc czy starczy na premię?
12.08.2015

Perfekcyjna obsługa klienta. Co to właściwie znaczy?

Kiedyś jeden z klientów z którym rozpoczynałem współpracę zapytał mnie „Co to właściwie jest ta obsługa na najwyższym światowym poziomie którą tak się szczycicie? Czy rzeczywiście odczuję jakąś różnicę pomiędzy „normalną Polską" obsługą a waszą?"
24.02.2015
email

Jak napisać maila do klienta aby zachęcić go do współpracy

Jeśli usłyszysz w słuchawce telefonu odpowiedź podobną do tej: „Proszę przesłać swoją ofertę mailem, zaraz podam Panu adres”, są dwie rzeczy, które od razu możesz zrobić.
03.10.2014

Kluczowe umiejętności obsługi klienta, cz.2

Cierpliwość jest ważna nie tylko dla klientów, którzy często oczekują wsparcia i pomocy gdy są sfrustrowani i zagubieni, ale dla biznesu w ogóle...
14.07.2014

Kluczowe umiejętności obsługi klienta, cz.1

Istnieją pewne kluczowe umiejętności obsługi klienta, które każdy pracownik musi opanować. Bez nich nie może przechodzić do kolejnych etapów w rozmowach z klientami, a ich firma może znaleźć się w kłopotliwej sytuacji - z utratą klientów włącznie.
09.07.2014

Dlaczego tracimy klientów? Poznaj 5 najczęstszych powodów…

Zdecydowana większość firm, które w świadomy sposób prowadzą sprzedaż, działa w taki sposób, aby szeroko zarzucić sieć i złapać w nią jak najwięcej klientów.
10.06.2014

Trudni Klienci – co powinieneś zrobić?

Nie ma nic gorszego niż nieszczęśliwi klienci. Czasami sytuacja, w której dochodzi do konfrontacji między sprzedawcą, a klientem jest trudna, a ten drugi nie jest wcale zadowolony...
11.04.2014

Ile masz w portfelu? – tych klientów nie obsługujemy

Przypominacie sobie film Pretty Woman? Jest w nim scena, w której Vivian (Julia Roberts) idzie kupić wieczorową sukienkę. Ubrana jest wyzywająco, zgodnie ze swoją profesją...
14.01.2014

„W czym mogę pomóc?” czyli rzecz o standardach

Dziś coraz częściej firmy zainteresowane są wprowadzaniem standardów obsługi klienta. To zainteresowanie wynika z faktu chęci zwiększania zysków. Era standaryzacji trwa i dotyczy m.in. wizualizacji, procedur i obsługi klienta.
06.11.2013

Podstawy skutecznej obsługi klienta

Nie wiem, jak Ty, ale ja odnoszę wrażenie, że w szerokorozumianej sprzedaży najwięcej uwagi poświęca się kwestiom związanym z pozyskiwaniem nowych klientów.
29.10.2013

Co zrobić kiedy klient sie waha…?

Są takie chwile w trakcie rozmowy sprzedażowej z klientem kiedy można rozpoznać, że nie jest jeszcze do końca przekonany do zakupu.
23.10.2013
Czas

Spóźnienie na spotkanie handlowe. Jak wyjść z tego z twarzą?

Co możesz zrobić, by wyjść z twarzą z tych pozornie niezręcznych sytuacji, gdy takowa Ci się przydarzy?
09.10.2013

Lekcja obsługi klienta w amerykańskim stylu

Zapewne wiesz, że klienci do ciebie wrócą jeśli będą zadowoleni z zakupionych rzeczy i właściwie obsłużeni. Ale co tak naprawdę znaczy dobra obsługa?
19.08.2013

Jak dotrzeć ze swym przesłaniem do odbiorcy?

Dla każdego prezentującego podczas prezentacji najważniejsza jest realizacja konkretnego celu. Oto kilka wskazówek, jak przygotować skuteczną prezentację.
14.05.2013

Dbaj o klientów - będą Cię nosić na rękach!

Stracić klienta można bardzo szybko, a odzyskać go to wręcz karkołomne zadanie. Dlatego warto każdy sygnał, znak czy wiadomość od niego wysłaną, traktować poważnie i natychmiast reagować.
23.01.2013

Jak proces obsługi wpływa na klientów?

Producenci dokonują wielu starań, aby produkt czy usługa były atrakcyjne dla klienta, jednak decyzja o ich zakupie zapada w punktach sprzedaży. Poziom obsługi determinuje chęć dokonania ponownych zakupów i zachęca do lojalności.
07.01.2013
Puzzle

Kreowanie doświadczenia klienta

Czy zastanawialiście się kiedyś nad tym, że ilość czasu jaką klient spędza w sklepie jest jednym z najważniejszych czynników decydujących o tym, ile kupi? Co robimy, by klienta zatrzymać?
12.12.2012

Jakość obsługi jest ważniejsza od ceny

Jak wynika z badania, które na zlecenie firmy Verint przeprowadzono wśród ponad 7000 konsumentów z 6 krajów, klienci są niezadowoleni i poirytowani z powodu negatywnych doświadczeń w zakresie obsługi ze strony przedsiębiorstw.
03.12.2012

Dwie diabelsko dobre sztuczki na pokonanie nieufnych klientów

Jak przekonać klienta, że Twój produkt ma dla niego większą wartość, niż sama cena, którą musi za niego zapłacić? Ot, niby nic wielkiego, ale zaraz zaraz… od czego by tu zacząć?
14.09.2012

Konsumenci chcą więcej. Obsługa klienta ważniejsza niż produkt?

Badacze z agencji SMG twierdzą, że niska jakość tzw. customer service kosztuje brytyjskich handlowców aż 43 miliardy funtów w skali roku. Trend ten obserwujemy także w Polsce.
04.09.2012

Call Center na każdą kieszeń!

Outsourcing usług telemarketingowych stał się w ostatnich latach standardem w funkcjonowaniu wielu przedsiębiorstw, a dla wielu firm jest to już jedyny sposób na realizacje założonych celów.
31.07.2012
email

Dobre i złe sposoby wykorzystania mediów społecznościowych

Media społecznościowe to teraz podstawowy sposób komunikacji marki z konsumentem – na tyle, że założyciel Socialnomics, Erik Qualman, posuwa się do sformułowania: “ROI mediów społecznościowych to istnienie twojej firmy za pięć lat”.
23.07.2012

Jakość obsługi klienta gwarancją sukcesu organizacji

Po wielu latach orientacji na sprzedaż i zdobywanie coraz większej ilości nowych klientów przyszedł czas na profesjonalną obsługę klienta. Nasuwa się pytanie: czy jest to nowy trend, czy nowa strategia wielu organizacji, czy też konieczność przeniesienia punktu ciężkości z ilości na jakość wymuszona sytuacją ekonomiczną?
18.06.2012
Buty

Dlaczego klienci odchodzą…?

W tej „wielkiej gonitwie” za klientami, którą nazywamy sprzedażą, często koncentrujemy wszystkie nasze zasoby na masowym pozyskiwaniu klientów, zupełnie zapominając o tych, których pozyskaliśmy już wcześniej.
21.05.2012

Case study Red Lobster

35 mld zł – na tyle szacuje się roczne straty polskich firm spowodowane złą obsługą Klienta. 73% polskich konsumentów zrezygnowało w swoim życiu przynajmniej raz z usług jakiejś firmy ze względu na niską jakość obsługi.
17.04.2012
123