Firefox Firefox - Strona startowa

Aby ustawić stronę http://www.salesnews.pl jako swoją stronę startową:

salesnews.pl Przeciągnij i upuść logo "SN" znajdujące się obok na ikonkę strony domowej (domek) na pasku Twojej przeglądarki

Potwierdź wybór klikając "Tak"

Niezbędnik / Zarządzanie sprzedażą / Artykuły

123456

Jak uodpornić swoich sprzedawców na obiekcje cenowe?

Nie ma chyba takiej branży, gdzie sprzedawcy nie musieliby borykać z obiekcjami cenowymi klientów. Prawdopodobnie każdy menedżer sprzedaży, każdego tygodnia słyszy od swoich sprzedawców, że transakcja mogłaby dojść do skutku.
20.05.2015

Zespołowy trening sprzedażowy - rola menedżera

Funkcje szkoleniowe menedżera sprzedaży, uważa się za jedne z najważniejszych, mających wpływ na wyniki podległych sprzedawców. Najbardziej wydajny jest coaching indywidualny połączony z wspólną pracą w terenie.
10.03.2015

Wykorzystaj SWOT w analizie sprzedaży

Dobrze jest zacząć działanie od diagnozy, czyli analizy. Z wiedzą o wszystkich słabych i silnych stronach można odpowiednio zaplanować każdy ruch. Dziś przedstawimy jedno z najlepszych narzędzi - prostą i sprawdzoną technikę SWOT.
09.03.2015

Wybierz właściwy wzrost - ekstensywny lub intensywny

Sprzedaż może rosnąć na dwa sposoby - ekstensywnie albo intensywnie. Czasem będą one funkcjonować równolegle, obok siebie, czasem trzeba się będzie zdecydować na jeden znich. Warto wiedzieć jak dokonać dobrego wyboru!
09.03.2015

Jak sprawić, że sprzedawcy pokochają system CRM?

Każdy, kto spędził choć trochę czasu w dziale sprzedaży, spotkał się z firmowym systemem CRM. Większość sprzedawców jednak na niego narzeka, nie lubi go, a wręcz nienawidzi z kilku typowych i przewidywalnych przyczyn.
17.02.2015

Indywidualny audyt sprzedawcy

Niezależnie od ocen menedżera sprzedaży, co do jakości pracy sprzedawcy, jego wyników i rozwoju kariery zawodowej, warto namówić podwładnych do przeprowadzenia własnego audytu sprzedażowego.
04.02.2015

Planowanie sprzedaży: jak napisać plan sprzedaży?

Przedsiębiorcy, właściciele firm i osoby odpowiedzialne za wyniki sprzedaży i zarządzanie budżetem marketingowym powinni tworzyć plany sprzedaży aby podejmować dobre decyzje sprzedażowe, postawić na właściwie produkty i grupy docelowe.
07.01.2015

Skuteczna kwalifikacja klientów

Dbanie o interes klienta to hasło klucz do sukcesu na obecnym rynku. Klienci oczekują korzyści, jakkolwiek byłaby ona zdefiniowana.
09.12.2014

Bardzo subiektywne cięcie kosztów w dziale sprzedaży

Ciężko jest co roku mieć kolejne wzrosty sprzedaży. Czasem sytuacja zmusza menedżera aby zastanowić się nad zoptymalizowaniem kosztów swojego działu handlowego. Jak to zrobić, aby po takich cięciach dział był nadal efektywny: aby utrzymać, bądź zwiększyć przychody?
24.11.2014

Raporty menedżera sprzedaży

Każdy menedżer sprzedaży, który pragnie mieć dostęp do prawdziwej informacji, wymaga od swoich podwładnych raportów na temat ich działalności w określonym przedziale czasu.
19.11.2014

Bardzo subiektywne cięcie kosztów w dziale sprzedaży

Ciężko jest co roku mieć kolejne wzrosty sprzedaży. Czasem sytuacja zmusza menedżera aby zastanowić się nad zoptymalizowaniem kosztów swojego działu handlowego.
27.10.2014

Znienawidzony CRM – komu ma służyć?

Pierwsze skojarzenie CRM - to narzędzie do karania handlowców. Karania i ewentualnie chwalenia, bo Polacy raczej chwalący się nie są
28.07.2014

Zarządzanie obszarem sprzedażowym

W biznesie sprzedażowym istnieją dwa podejścia do potencjalnych klientów. Albo sprzedawcy mają przypisanych, zdefiniowanych klientów docelowych, podzielonych np. ze względu na lokalizację, wielkość, specjalizację, dochodowość itp., albo działają na własną rękę.
22.07.2014

Jak zwiększyć sprzedaż w hotelu? 5 prostych sposobów na nowe rezerwacje!

Co sprawia, że Twój hotel jest znany? Serwis i wzorowa obsługa klienta. Ale co świadczy o sukcesie Twojego hotelu? Sprzedaż oczywiście.
19.03.2014

Zarządzanie wynagrodzeniem prowizyjnym – korzyści handlowców i firmy.

Rozliczanie handlowców z efektów ich pracy to jeden z ciekawszych procesów w tzw controllingu personalnym i sprzedażowym, a jednocześnie, jeden z bardziej skomplikowanych.
11.03.2014

Chcesz być coachem dla swoich pracowników? Wykorzystaj model GROW

Model GROW z powodzeniem można nazwać jednym z najbardziej efektywnych narzędzi coachingowych. Wykorzystany przez menadżerów staje się niezwykle pomocną metodą zarządzania zespołem i motywowania go do jeszcze skuteczniejszej pracy.
11.02.2014
tablet

Przedstawiciel do zadań specjalnych

Chyba każdy oglądał kiedyś film, gdzie dostęp do jakichś tajnych danych był broniony przez system rozpoznający twarz czy źrenicę osoby chcącej go uzyskać...
04.02.2014

Jaki model sprzedaży funkcjonuje w Twojej firmie?

O tym jak bardzo ważna jest rola handlowców w osiąganiu zysków firmy – nie trzeba się rozpisywać. Ważne jest jednak to jak wygląda proces sprzedaży w Twojej firmie oraz jaką strategię sprzedaży realizują osoby odpowiedzialne za sprzedaż.
11.12.2013

Pięć kroków do wyboru efektywnego systemu obsługi klienta

Na początku była infolinia… Każda firma zaczyna swoje kontakty z klientami podając na stronie internetowej numer telefonu do recepcji, gdzie uprzejma asystentka kieruje kontrahentów do innej osoby, która (prawdopodobnie) będzie mogła im pomóc.
10.12.2013

Karty stałego klienta w programie lojalnościowym

Owszem! Jest to skuteczne działanie marketingowe i tańsze od innych form reklamy. Z uwagi na ten fakt, duże firmy z niego często korzystają. Napotykamy się na nie praktycznie codziennie - na stacjach paliw czy w hipermarketach.
18.11.2013

Klient nie chce kupić

Do napisania niniejszego tekstu zainspirował mnie jeden z menedżerów sprzedaży. Opowiedział historię osoby, której głównym zadaniem miał być cross-sell istniejącej bazy klientów.
24.09.2013

Sukces projektu – jak go osiągnąć?

Badania Chaos Group i Standish Group pokazują, że tylko 20% projektów kończy się sukcesem, natomiast 50% napotka na spore trudności, a co czwarty przynosi tylko straty!
10.09.2013

„Dowieźć wynik” czyli efektywny menedżer sprzedaży

Firmy inwestują w szkolenia najlepszych sprzedawców i chętnie promują ich awansem na menedżerów sprzedaży. Bywa jednak, że nie radzą sobie oni w tej roli najlepiej...
10.09.2013

Sprzedaż i dosprzedaż – jak dosprzedawać i jak podnosić wskaźniki sprzedaży?

Jedną z cech wybitnych sprzedawców, oprócz wdrażania technik zwiększenia sprzedaży, jest także umiejętność zadawania pytań. Jak więc podnieść sprzedaż za pomocą kilku prostych pytań?
07.08.2013

Droga ku lojalności Klienta - część 2

Budowanie długotrwałych relacji z klientami
Ukierunkowanie na działalność vs. ukierunkowanie na klienta
01.07.2013
123456