|
Negocjacje z trudnym klientem
Mapa drogowa to takie „punkty" w negocjacjach, których przekroczyć nie możesz. Wyznaczysz je przewidując symulację kosztów i zysków. Te wyliczenia musisz przedstawić kontrahentowi i rozmawiać, rozmawiać, rozmawiać...
| 25.02.2015 |
Jak odnieść sukces w negocjacjach?
Negocjacje to nieodłączny element prowadzenia biznesu – niezależnie czy mówimy o jednoosobowym przedsiębiorstwie czy wielkiej, międzynarodowej korporacji.
| 24.11.2014 |
Co zrobić kiedy klient mówi nie?
„Panie Marku, dziękujemy za interesującą ofertę, ale niestety nie skorzystamy". Czy powinieneś w tym momencie podziękować i zrezygnować z dalszych starań o względy klienta?
| 04.06.2014 |
Technika negocjacyjna: dobry i zły policjant
Tę taktykę zna prawie każdy kto oglądał jakikolwiek film policyjny. Nazwa ta wzięła się od metody policyjnych przesłuchań.
| 05.05.2014 |
Przykazania skutecznego managera
Jak pokazuje praktyka w wielu firmach, o pozornie nowoczesnej strukturze kadrowej, spotyka się managerów, którzy słabo sobie radzą stricte w kwestii relacji z podwładnymi.
| 24.03.2014 |
Jak przekonać klienta do zakupu, jeśli obie konkurujące ze sobą oferty są w tej samej cenie?
Jak przekonać klienta, że moja oferta za X złotych jest lepsza od analogicznej oferty konkurencji, która również proponuje X złotych?
| 27.11.2013 |
Komunikacja proaktywna z klientem - zwiększa sprzedaż firm, ale często jest źle wykorzystywana
Chociaż komunikacja proaktywna z klientem zwiększa sprzedaż firmy i w założeniu przynosi pozytywne efekty wizerunkowe, wiele polskich przedsiębiorstw nie potrafi prawidłowo korzystać z tego narzędzia - wynika z badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych.
| 24.06.2013 |
Negocjacje nie takie straszne
Każdy z nas jest urodzonym negocjatorem. Już od wczesnego dzieciństwa potrafimy walczyć o swoje, stawiać twarde warunki i nikomu nie odpuszczać.
| 14.05.2013 |
Negocjacje techniki - mamy do wyboru dwa warianty…
Do negocjacji nie powinno się podchodzić spontanicznie. Każdy, kto poważnie rozważa udział w „grze" negocjacyjnej przed przystąpieniem do niej powinien się dobrze przygotować.
| 27.03.2013 |
Trudna sztuka negocjacji
Negocjacje to jedna z najważniejszych umiejętności skutecznego managera sprzedaży. Kim jest zatem dobry negocjator? Dobry negocjator to człowiek, który potrafi korzystnie zaprezentować siebie i swoją ofertę.
| 31.10.2012 |
Techniki negocjacyjne – dziubanie, skubanie, kapanie, itp.
Nazwa tej techniki brzmi całkiem „swojsko”. Mamy z nią do czynienia w sytuacji, gdy już prawie zamykamy transakcję z klientem, gdy już pawie podpis dzieli nas od jej zamknięcia. Gdy klient myśli podobnie, jak my, że to już „fajrant”, tymczasem my zaczynamy go „skubać”!!!
| 04.06.2012 |
Jak sprzedawać w kryzysie?
Wszyscy dookoła mówią o „kryzysie”. W telewizji, radio, prasie i internecie, wszędzie „tego” pełno… Ja również „uległem tej presji”. Na „kryzysie” się nie znam, więc tu specjalnie nie pomogę, ale o tym jak sprzedawać w kryzysie i owszem :) .
| 27.12.2011 |
Jak dobrze przedstawiać swoje argumenty?
Problem dobrze przedstawiony to problem w połowie rozwiązany. Z tym teoretycznym twierdzeniem zgodzi się chyba każdy, rzecz jednak w tym aby wiedzieć jak w praktyczny sposób dobrze przedstawić problem w czasie rozmowy handlowej, negocjacji...
| 09.11.2011 |
Jak skutecznie negocjować?
Negocjujemy codziennie. W sklepie, w pracy, na ulicy i w domu. Co robić, żeby negocjacje zakończyły się sukcesem? Co robić, żeby negocjacje zakończyły się sukcesem? Oto kilka praktycznych rad, których wdrożenie w życie pozwoli Wam lepiej, skuteczniej negocjować.
| 13.07.2011 |
Negocjacje handlowe cz. 6 – Negocjacje problemowe czy problemy w negocjacjach?
Konsekwentnie, w kolejnym artykule z serii będę trzymał się obszarów, w których mam osobiste doświadczenia, a unikał np. specyfiki negocjacji między prawnikami czy między politykami.
| 12.05.2011 |
Kondycja negocjacyjna, czyli od czego zależy nasz sukces w negocjacjach?
Specjaliści twierdzą, że negocjacje mamy we krwi. Jeśli istnieje ziarno prawdy w tych słowach, to co one dla nas konkretnie oznaczają?
| 22.02.2011 |
Trudna sztuka negocjacji
Negocjacje to jedna z najważniejszych umiejętności skutecznego managera. Kim jest zatem dobry negocjator?
| 14.02.2011 |
Komunikacja negocjacyjna
Sytuacje o charakterze negocjacyjnym przeprowadzamy w każdym momencie życia, gdy spotykamy się z problemami wymagającymi od nas merytorycznego przygotowania i umiejętności sprawnego przekazywania informacji.
| 31.01.2011 |
Gry symulacyjne są jak sparing przed finałowym meczem
Pierwsze gry symulacyjne powstały w Chinach, ok. 3000 lat. p.n.e., w Indiach- ok. 2000 lat. p.n.e. W trzynastym wieku gry symulacyjne były już wykorzystywane przez Templariuszy jako narzędzie doskonalenia umiejętności strategicznych...
| 25.11.2010 |
Manipulacja w negocjacjach
Negocjacje to proces dochodzenia do porozumienia. Można do niego dochodzić na kilka sposób...
| 02.11.2010 |
Negocjacje 1001 nocy
Pierre Bourdieu pisał, że warunkiem rewolucyjnego projektu, jest umiejętność kontrolowania teraźniejszości.
| 16.09.2010 |
Walcz o swoje: czas na podwyżkę!?
Podczas kryzysu na wielu z nas spadły dodatkowe obowiązki, które już na stałe wpisały się w zakres naszego stanowiska. Dziś, kiedy firmy zaczynają odczuwać poprawę sytuacji ekonomicznej, może się wydawać, że to dobry moment, by upomnieć się o podwyżkę.
| 26.07.2010 |
Negocjacje w biznesie. Manipulacja miejscem i czasem
W sytuacji, kiedy w pomieszczeniu dominuje ściana z oknami to naszych oponentów usadawiamy naprzeciwko okna - dajemy im lepszy widok - widok na okna.
| 06.05.2010 |
Negocjacje handlowe cz. 5 - Odmienne stany świadomości, czyli dylematy negocjatora
Dla jednych to może zabrzmi odważnie, dla innych to może być truizm: negocjator to człowiek, a także kupiec. Negocjator, nawet jeśli w sytuacjach zawodowych zachowuje się profesjonalnie i niczym robot sprawnie żongluje argumentami czy zmiennymi negocjacyjnymi, posiada rozmaite potrzeby.
| 21.01.2010 |
Negocjacje handlowe cz. 4 – Siła w negocjacjach – gra pozorów, czy obiektywna rzeczywistość
Percepcja wpływa na przekonania, a one są o tyle ważne, że kształtują nasze zachowanie.
| 18.11.2009 |
|