Firefox Firefox - Strona startowa

Aby ustawić stronę http://www.salesnews.pl jako swoją stronę startową:

salesnews.pl Przeciągnij i upuść logo "SN" znajdujące się obok na ikonkę strony domowej (domek) na pasku Twojej przeglądarki

Potwierdź wybór klikając "Tak"

Strefa sprzedawcy

Źródło: www.sxc.hu

Jak przekonać klientów do ceny, nie oferując zniżki?



Kiedy po raz ostatni sfinalizowałeś sprzedaż nie oferując zniżki?

Klienci, konsumenci i firmy, nauczyli się naciskać na zniżki. Wielu klientów automatycznie poprosi Cię o rabat, niezależnie od tego, czy cena będzie dla nich dobra, czy nie. Niestety, zbyt wielu sprzedawców i właścicieli firm odruchowo zmniejsza cenę uważając, że to najbardziej skuteczny sposób, aby odpowiedzieć na tę propozycję. Jednak nie koniecznie trzeba to robić.

Jak przekonać klientów do ceny, nie oferując zniżki

Pokaż, czym się wyróżniasz

Jeśli to, co sprzedajemy jest dokładnie takie same jak produkt / usługa konkurencji, a potem mamy do czynienia z klientem, który prosi o 10% rabat, jest to całkiem dobra argumentacja z jego strony. Ale jeśli to, co oferujesz wyróżnia Cię, np.: wysoka jakość produktu / usługi, indywidualne podejście do klienta i obsługa, wieloletnie doświadczenie, otwartość i elastyczność, rzetelne doradztwo i opieka nad klientem poprzez darmowe szkolenia i wsparcie przez cały okres współpracy, i może zrobić różnicę dla tego klienta, to coś więcej niż tylko towar. A jeśli tak, to nie masz powodu by oferować zniżki. Ale pamiętaj, musisz być w stanie to udowodnić, dlatego porozmawiaj o tym z klientem!

5 klientów – 5 różnych propozycji wartości

Pokaż mi pięciu klientów, którzy kupili dokładnie to samo, a ja pokażę ci pięć różnych powodów tej decyzji! Oznacza to, że to, co sprzedajesz dla każdego klienta ma inną wartość.

Są ludzie, różne firmy lub rodziny, każda z unikalnymi potrzebami i powodami uznania twoich produktów lub usług. Wszystko, co musisz zrobić, to odkryć tą wyjątkowość i podłączyć do korzyści, które jednoznacznie pochodzą od twojego produktu / usługi. Zrób to teraz, aby odwieść klienta od obniżenia ceny, dostania rabatu i pokaż, że właśnie teraz ma najlepszą okazję zakupu. Zrób to, a znajdziesz w sobie nowe lub obudzisz bardzo potężne możliwości sprzedaży.

Prawdziwa sprzedaż: nie ma powodu do zniżki

Pamiętaj, prawdziwa sprzedaż jest sztuką łączenia wyjątkowości produktów / usług z potrzebami klienta. A wszystko, co musisz zrobić to zaangażować klientów tak, aby to odkryli, zobaczyli i w to uwierzyli. To się nazywa sprzedaż, nie przyjmowanie zamówień.


Sebastian Szymański
Sales Expert w Sebby Sales Consulting - €“ doradztwo, szkolenia sprzedażowe, strategie, audyty sprzedaży. Autor niezależnego bloga o sprzedaży: "Sebby Sales -€“ Sprzedaż bez tajemnic"

Polecamy

Śniadanie Liderów Sprzedaży

Najświeższe newsy w każdą środę w Twojej skrzynce za darmo!

 

Podziel się swoją opinią