Firefox Firefox - Strona startowa

Aby ustawić stronę http://www.salesnews.pl jako swoją stronę startową:

salesnews.pl Przeciągnij i upuść logo "SN" znajdujące się obok na ikonkę strony domowej (domek) na pasku Twojej przeglądarki

Potwierdź wybór klikając "Tak"

Strefa sprzedawcy

Źródło: www.sxc.hu

Co zrobić kiedy klient sie waha…?



Są takie chwile w trakcie rozmowy sprzedażowej z klientem kiedy można rozpoznać, że nie jest jeszcze do końca przekonany do zakupu. Niby wszystko jest ok, zbiliśmy jego obiekcje, a jednak jest coś jeszcze, co powoduje „blokadę” po jego stronie. Klient się waha. Na pytania o to, czy coś jeszcze wyjaśnić, doprecyzować odpowiada, że nie ma takiej potrzeby. A mimo to nie chce kupić. Co można zrobić, żeby uratować taką transakcję?

Myślę, że jest wiele rozwiązań dla takiej sytuacji. Ja osobiście polecam jeśli to tylko możliwe udostępnienie klientowi swojego produktu/usługi na próbę. Jeżeli klient zaakceptuje takie rozwiązanie, a nasza oferta faktycznie okaże się tym, czego potrzebuje to można liczyć na pozytywne zamknięcie tematu. Jeśli jednak nasza oferta nie spełnia jego oczekiwań, no cóż można i w tym znaleźć coś dobrego – mam na myśli uniknięcie reklamacji, emocji i zwrotu kasy. Można też uzyskać inspirującą informację zwrotną nt. tej oferty i w oparciu o nią zrewidować nasz sposób prezentacji tej oferty w przyszłości.


Wojtek Dembiński, www.howtosell.pl

Polecamy

Śniadanie Liderów Sprzedaży

Najświeższe newsy w każdą środę w Twojej skrzynce za darmo!

 

Podziel się swoją opinią