Firefox Firefox - Strona startowa

Aby ustawić stronę http://www.salesnews.pl jako swoją stronę startową:

salesnews.pl Przeciągnij i upuść logo "SN" znajdujące się obok na ikonkę strony domowej (domek) na pasku Twojej przeglądarki

Potwierdź wybór klikając "Tak"

Z rynku

Źródło: www.sxc.hu

update CRM z SALESmanago Marketing Automation



update CRM, polski oddział jednego z największych europejskich producentów systemów CRM nawiązał współpracę z SALESmanago Marketing Automation. Z badań przeprowadzonych przez Nuclear Research wynika, że integracja systemu CRM z systemem Marketing Automation przynosi statystycznie wzrost ROI z wdrożenia CRM o 14,5 %.

Nuclear Research przeprowadził badania na grupie 223 firm, które wdrożyły jednocześnie systemy zarządzania relacjami z klientem typu CRM oraz systemy automatyzujące marketing. Oprócz wspomnianego wyżej wzrostu ROI, dzięki integracji systemu CRM z Marketing Automation całkowite koszty ponoszone na marketing zmalały jednocześnie średnio o 12,2%.

Współpraca pomiędzy update CRM a SALESmanago ma się opierać o wspólne działania sprzedażowe, jak również integrację technologiczną rozwiązań. Dzięki temu klienci korzystający z nowej generacji systemu update.CRM otrzymają pełną informację o zachowaniu kontaktów i leadów na stronie WWW, a także pełne profile behawioralne do wykorzystania w procesach sprzedażowych. Równocześnie w SALESmanago będą prowadzone automatyczne personalizowane działania marketingowe i kampanie nakierowane na dojrzewanie leadów w kanale e-Mail Marketing, SMS, Call Center oraz w postaci dynamicznej personalizowanej treści na stronie WWW.

Z rozwiązań CRM oferowanych przez firmę update korzysta 200 000 użytkowników z 1700 firm na całym świecie. W Polsce do klientów należą m.in.: KIR, Legrand, Mettler Toledo, Perlan Technologies, Stomil Sanok, Trodat, TUI, Sodexo Pass Polska, TVN, Stroer, Gruner+Jahr, Goldbach Audience czy Wydawnictwo Nowa Era.

SALESmanago to polski system i największa w Europie Centralnej platforma do automatyzacji marketingu, z której korzysta ponad 500 firm w Polsce i zagranicą m in. Eurolot, Getin Bank, Rainbow Tours, Jean Louis David, Multikino i liczna grupa małych i średnich przedsiębiorstw.

Więcej informacji:

Grzegorz Błażewicz, CEO&Founder SALESmanago Marketing Automation, tel 500 160 611

Leszek Konkel, Coutry Leader update CRM, tel. 22 380 16 00

Marta Młynarczykowska, d*fusion communication, tel. 792 545 105


updateCRM

Polecamy

Śniadanie Liderów Sprzedaży

Najświeższe newsy w każdą środę w Twojej skrzynce za darmo!

 

Podziel się swoją opinią





Powiązane artykuły

Jak sprawić, że sprzedawcy pokochają system CRM?

Każdy, kto spędził choć trochę czasu w dziale sprzedaży, spotkał się z firmowym systemem CRM. Większość sprzedawców jednak na niego narzeka, nie lubi go, a wręcz nienawidzi z kilku typowych i przewidywalnych przyczyn.
17.02.2015

Znienawidzony CRM – komu ma służyć?

Pierwsze skojarzenie CRM - to narzędzie do karania handlowców. Karania i ewentualnie chwalenia, bo Polacy raczej chwalący się nie są
28.07.2014

update CRM dla branży artykułów markowych

Od zarządzania danymi w terenie i analizę relacji z kluczowymi klientami po wprowadzanie towarów na rynek, kierowanie sprzedażą oraz monitorowanie promocji – firma MÄURER & WIRTZ dysponuje wszelkimi niezbędnymi narzędziami, które są dziś stosowane w branży artykułów markowych...
10.07.2013

update CRM dla branży producentów napojów

Niemiecki producent napojów, firma Hassia Mineralquellen, poza koniecznością sprostania wyzwaniom związanym z pośrednią dystrybucją towarów, zapewnia także dostępność i właściwą ekspozycję kilkunastu marek napojów na półkach placówek detalicznych...
03.07.2013

CRM przyjazny użytkownikom. White Paper

Ponad 300 klientów z sektora usług finansowych i ponad 25 lat doświadczenia w tworzeniu i rozwoju systemów CRM mówią same za siebie - nie bez powodu rozwiązaniom update software zaufało wiele renomowanych instytucji finansowych...
26.06.2013

System CRM nowej generacji

Firma update software AG zaprezentowała ósmą generację oprogramowania pod nazwą update.CRM.
18.06.2013

Nasłuch na wszystkich kanałach, czyli w jaki sposób skutecznie wdrażać strategie CRM w branży finansowej

Wywiad z Leszkiem Konkelem, Country Leaderem update CRM
10.06.2013

system CRM nowej generacji

Firma update software AG, jeden z czołowych europejskich producentów zaawansowanego systemu CRM, zaprezentował ósmą generację oprogramowania pod nazwą update.CRM.
16.05.2013

CRM w contact center

CRM i contact center. Jedno i drugie służące, pośrednio lub bezpośrednio, budowaniu odpowiednich relacji z klientem. Coraz bardziej powszechne, wciąż udoskonalane, oferujące więcej i więcej.
07.12.2012

5 najważniejszych korzyści z wdrożenia systemy klasy CRM

Dziś prezentujemy podstawowe funkcje i elementy systemu klasy CRM tworzące wartość dodaną dla przedsiębiorstwa.
18.05.2012