Firefox Firefox - Strona startowa

Aby ustawić stronę http://www.salesnews.pl jako swoją stronę startową:

salesnews.pl Przeciągnij i upuść logo "SN" znajdujące się obok na ikonkę strony domowej (domek) na pasku Twojej przeglądarki

Potwierdź wybór klikając "Tak"

Strefa sprzedawcy

Źródło: www.sxc.hu

Dwie diabelsko dobre sztuczki na pokonanie nieufnych klientów



Właściwie cały trick,opiera się na tym:

Jak przekonać klienta, że Twój produkt ma dla niego większą wartość, niż sama cena, którą musi za niego zapłacić? – ot, niby nic wielkiego, ale zaraz zaraz - od czego by tu zacząć?

W pierwszej kolejności, aby klient chciał kupić … sam musi przekonać się o tym, że nabędzie najlepszy produkt czy najlepszą usługę oraz,że lepiej nie mógł już zainwestować swoich pieniędzy. Nie jest to dla niego takie proste zadanie, albowiem na drodze do podjęcia ostatecznej decyzji o zakupie, stanie przed nim lęk i nieufność. Ale skutecznie możesz mu w tym dopomóc!

W jaki sposób?

Jedną z najszybszych i najlepszych metod przezwyciężania lęku u klienta jest poinformowanie go, że wiele innych osób, które wcześniej kupiły to samo co on, już używa danego produktu i jest zadowolonych z dokonanego wyboru. To skuteczny sposób, aby nawiązać pierwsze, przyjazne relacje, które ocieplą wizerunek twojej firmy i twój, rzecz jasna. Ale proponuję, abyś dodatkowo wykorzystał i ten sposób:

Referencje, listy polecające, wykaz i fotografie zadowolonych klientów.

Można powiedzieć, że wszystko to potrzebne ci jest, aby pokonać nieufność przyszłych klientów. Twoją wiarygodność zbudujesz na opinii osób trzecich, np. dotychczasowych kontrahentów czy ekspertów, którzy potwierdzają jakość produktu czy usługi.

Wszystko co musisz zrobić, to: oczarować publiczność swoją osobą, zburzyć dzielący was mur nieufności oraz wzbudzić w niej poczucie twojej wiarygodności!

Czego jeszcze warto spróbować?

Koniecznie powinieneś poinformować klienta, jeszcze o trzech rzeczach:

  • zakup wybranego produktu przyniesie mu zysk
  • pozwoli zaoszczędzić pieniądze
  • zamortyzuje się w czasie użytkowania

Jeśli to udowodnisz – staniesz się wiarygodny!

Jeśli zdarzy się jednak tak, że opisane metody zawiodą, a twój klient dalej będzie się wahał, polecam Ci skorzystać z ostatniego koła ratunkowego, które być może uratuje cały Twój występ. A mianowicie, spróbuj tego:

Stań przed swoim rozmówcą i szczerze powiedz coś w tym rodzaju:

„ Drogi …. Kliencie.

Najprawdopodobniej może Pan kupić ten sam produkt gdzie indziej – od kogoś innego, ale jest jeszcze coś, czego nikt inny nie może Panu zaproponować – mianowicie MNIE.

Jeśli kupi Pan ten produkt ode mnie, dostanie Pan do tego Moją Osobę. Jeśli gdziekolwiek indziej, znajdzie Pan lepszą ofertę, doradzę Panu, aby Pan z niej skorzystał!”

Odczekaj chwilę, nic nie mówiąc przez ten czas, a sam zobaczysz co się dalej wydarzy.

Powiem Ci tylko tyle, że magia może zdziałać cuda!

* * *

A propos …

Niedawno, moją uwagę przykuło jedno z haseł reklamowych, umieszczonych na szyldzie sklepu, a oto i one:

„Jesteśmy dumni, że od 28 lat służymy ludności Warszawy”

Co takiego szczególnego jest w tym zdaniu, że Klienci, tuż przed przekroczeniem progu tego niezwykłego miejsca, swoją nieufność zostawiają za drzwiami?


Sebastian Szymański
konsultant ds. sprzedaży, twórca bloga Sebby Sales

Polecamy

Śniadanie Liderów Sprzedaży

Najświeższe newsy w każdą środę w Twojej skrzynce za darmo!

 

Podziel się swoją opinią